Методична робота | Структура методичної роботи
Структура методичної роботи

Перспективний план

роботи над єдиною науково-методичною  темою відділу освіти, молоді та спорту Біленьківської сільської ради «Реалізація діяльнісного підходу до навчання та виховання шляхом використання інноваційних технологій з метою формування життєво компетентної особистості»

 

Мета: Удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного й загально культурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку.

Головне завдання методичної роботи: створення умов для постійного творчого та фахового зростання кожного педагога, забезпечення професійної самореалізації педагогічних працівників та утвердження їхнього високого соціального статусу в суспільстві.

Пріоритети: оновлення ролі вчителя як висококваліфікованого фахівця, який володіє значним арсеналом інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу.

 

Загальні напрями в організації методичної роботи

 

1. Підвищення педагогічної майстерності вчителів через оптимальну структуру науково-методичної роботи, удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, розвитку їх творчої ініціативи.

2. Упровадження в навчально-виховний процес досягнень перспективного педагогічного досвіду, інноваційних проектів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації.

3. Забезпечення реалізації принципів гуманізації, демократизації та спрямованість процесу навчання на розвиток особистості учня. Встановлення пріоритету уроку як засобу формування життєво компетентної особистості учнів.

4. Створення методичного супроводу роботи молодих вчителів щодо успішної адаптації до роботи в школі та підвищення рівня професійної компетентності.

5. Активізація видавничої діяльності вчителів та участь в інноваційній та дослідно-експериментальній роботі.

6. Підвищення ІКТ-компетентності педагогів із метою ефективної інформатизації освітнього процесу.

8. Забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу.

Технологічний підхід до методичної роботи, який включає в себе систему заходів, спрямованих на визначення чітких процесуальних характеристик (що, як і в якій послідовності, у якому обсязі слід робити), сприятиме вирішенню проблем якості шкільної освіти, які знаходяться в епіцентрі уваги методичної роботи:

кадрове та науково – методичне забезпечення навчально – виховного процесу;

створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогів;

проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів;

вивчення та впровадження в практику ефективних методик та нових освітніх технологій навчання та виховання.

Переглядів: 190
Дата публікації: 21:09 26.07.2017
Начальник відділу

Зуб Лариса Вікторівна

Анонс подій
Подій не заплановано
Пошук
Версія для слабо- зорих